Palveluneuvojan perehdyttämisessä ajatuksena on asteittainen opetus, jossa liikkeelle lähdetään perusasioiden opettelulla, jonka jälkeen siirrytään perintäalan sääntöihin ja lakeihin, joka luo pohjan kunkin omaan rooliin ja edetään helpommasta haastavampaan suuntaan rauhassa, uuden työntekijän rytmissä.

Perehdytysohjelma käynnistyi organisaation ja yrityksen kattavalla esittelyllä sekä palvelulupauksemme sisäistämisellä. Sen jälkeen siirryimme perinnän perusteiden sekä hyvän perintätavan opetteluun, ja mitä se CreditVisorin osalta tarkoittaa. Melko nopeasti siirryimme käyttämiemme järjestelmien tutustumisen pariin. Yleisesti voidaan sanoa, että perehdytys eteni tosi sulavasti.

Perustietojen opettelun jälkeen siirryimme käytännön tekemiseen tuetusti. Pääsimme perehdytyksessä vastaamaan asiakkaille heidän laittamiin viesteihin koskien maksusuunnitelmia, maksuajan pidennyksiä sekä muita yleisimpiä kysymyksiä ja käyttämään myös järjestelmiä. Tuki oli aina lähellä kaikkiin tuleviin kysymyksiin liittyen. Tätä kautta saimme parhaan mahdollisen harjoituksen omatoimista työtä ajatellen.

Perehdytyksessä pääsimme myös kuuntelemaan miten työkaverit ottavat asiakkaiden puheluita vastaan ja käymään vielä läpi miten puhelurakenteemme on muodostettu.

Kun tarpeeksi harjoituksia oli tehty, pääsimme myös itse kokeilemaan puheluita.

Palautteen saaminen omasta tekemisestä toi paljon itsevarmuutta omiin puheluihin ja asiakkaille vastatuihin viesteihin. Myös itse tekeminen oli luonnollisesti suuressa roolissa perehdytyksessä, ja mikäli jokin osa-alue kaipasi hiomista, kertasimme sitä, kunnes se onnistui. Tekemällä asiat kuitenkin opitaan kaikista parhaiten.

Miten Creditvisor on ottanut minut vastaan uutena työntekijänä

Työhaastattelussa huomasin jo, että ihmiset ovat helposti lähestyttäviä. Kun aloitin työt Creditvisorilla, otettiin minut vastaan hyvin ja muihin työkavereihin oli helppoa tutustua nopeasti.

Tässä työssä olen myös huomannut kuinka tärkeää on pitää huoli itse oppimisesta ja tämä on ollut mielestäni hyvä asia siinä, että joka päivä oppii jotain uutta. Plussana on tietenkin erittäin hyvä ilmapiiri jossa tuetaan toinen toisiamme oli sitten kyseessä esihenkilö tai kollega.

CreditVisor on moderni perintätoimisto, joka haluaa muuttaa perintäalaa vastuullisemmaksi ja avoimemmaksi edistyneen teknologian, joustavan asioinnin ja sujuvan maksamisen kautta. CreditVisor on perustettu vuonna 2020 ja työllistää nykyään jo noin 40 henkeä.

Tehokkaat luotonhallinnan ratkaisut yrityksille yhdeltä kumppanilta. CreditVisorin avulla sujuvampaa saatavien hallintaa sekä asiakaslähtöistä palvelua. Palvelumme kattavat koko laskun elinkaaren: laskutuspalvelu, reskontran hoito, maksumuistutus, vapaaehtoinen perintä, oikeudellinen perintä.

Ota yhteyttä – asiantuntijamme auttavat sinua mielellään teille sopivan ratkaisun muotoilussa. Lue lisää yritysratkaisuistamme tästä.

Jaa tämä sivu somessa