Kuinka paljon uuden asiakkaan hankinta maksaa yrityksellenne? Vanha klassinen strateginen mietintä on tarpeen, ”miten säilytämme nykyiset asiakkaat koska he ovat kannattavimpia asiakkaita”. Uusien asiakkaiden hankintaan menee aina enemmän kuluja.

Tämän vuoksi CreditVisor on panostanut muistutuspalveluiden kirjoon, siten että löydämme varmasti juuri teille oikean mallin, jotta asiakaskantanne ei pienene.

Haluamme auttaa asiakkaitanne arvojenne mukaisesti.  Tämän vuoksi olemme kehittäneet toimintamalleja, joissa asiakkaanne saa eri kanavissa muistutuksia lähestyvistä eräpäivistä sekä jos laskut ovat maksamatta eräpäivän jälkeen.

Hienovaraisella toimintamallilla varmistamme, että laskut tulee maksetuksi ajallaan, eikä asiakkaallenne koidu näin lisäkuluja huomautuslaskusta tai perintätoimenpiteistä.

Osamaksuissa ja muissa monivaiheisissa eräännyttämisprosesseissa on huomattavasti edullisempaa ottaa asiakkaaseen yhteyttä hyvissä ajoin, jolloin avoinna oleva velka ei kasva liian suureksi ja maksukyky säilyy.

Paketoimme teille sopivan kokonaisuuden. Jätä meille yhteydenottopyyntö tai ota yhteyttä. Keskustellaan tarkemmin tarpeistanne.