Perintä on rahankierron kulmakivi, joka voidaan hoitaa hienovaraisesti ja kunnioittavalla tavalla, jolloin asiakassuhde voi jatkua vaikka hetkellinen maksukyky olisikin heikentynyt.

Lähestymme asiakasta kirjein, tekstiviestein tai soittamalla, riippuen millainen toimintamalli analysointimme jälkeen on järkevintä. Tarkoittaen että pyrimme löytämään hienovaraisen mutta samalla tehokkaan tavan toimia.

Asiakaspalvelumme auttaa asiakkaitanne puhelimen, chatin, sähköpostin tai WhatsAppin välityksellä.

Kirjautumalla suojattuun CreditVisor 24/7 -palveluun, asiakas löytää kaikki avoimet toimeksiannot. Portaalin kautta asiakas voi olla yhteydessä asiakaspalveluun, sopia maksusuunnitelmasta tai maksaa kerralla velan pois.

Toimeksiantajien portaalin kautta voitte ladata kaikki tarvittavat raportit.

Kerromme mielellämme lisää perintäpalveluistamme. Jätä meille yhteydenottopyyntö tai ota yhteyttä.