Olet etsimämme tekijä, mikäli omaat reippaan ja positiivisen asenteen, olet ratkaisukeskeinen ja toimeen tarttuva persoona!

Lisäksi sinulla on hyvät tekniset taidot ja opit käyttämään uusia järjestelmä nopeasti.

Palveluneuvojan pääasiallisina tehtävinä ovat perintään ja saatavienhallintaan liittyvät tehtävät kuten saapuvien puheluiden hoitaminen, sähköpostien käsittely ja asiakkaiden kontaktointi.

Työssäsi pääset mukaan alaan liittyvien tehtävien ratkaisemiseen ja osaksi asiantuntevaa tiimiämme.

Odotamme Sinulta:

  • Reipasta ja positiivista asennetta
  • Kykenet työskentelemään tehokkaasti niin yksin kuin osana tiimiä ja osaat tarvittaessa priorisoida
  • Kommunikoit sujuvasti sekä suullisesti, että kirjallisesti suomeksi. Ruotsin kielitaito on Sinulle eduksi
  • Kykenet ongelmanratkaisuun, mutta nautit myös päivittäisistä rutiineista

Eduksi katsomme:

  • Kaupallisen alan koulutusta (merkonomi, tradenomi tai vastaava)
  • Kokemus asiakaspalvelutehtävistä
  • Kokemus perinnästä ja saatavienhallinnasta

Tarjoamme mukavan työympäristön sekä kilpailukykyiset edut. Uusi ja viihtyisä toimitilamme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingin Vallilassa.

Lisäksi tarjoamme kattavat työsuhde-edut

  • lounasetu
  • kattava työterveys
  • kulttuuri- ja liikuntaetu (E-passi)
  • työsuhde polkupyöräetu kokoaikaisille

Kuulemme mielellämme lisää Sinusta ja osaamisestasi. Käymme hakemuksia läpi ja haastattelemme jo hakuaikana.

Teemme valinnan heti sopivien henkilöiden löydyttyä, joten haethan tehtävään mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään 7.10.2022 mennessä.

Tehtävästä maksettava kuukausipalkka on 2450 €/kk, tuntipalkka osa-aikaisille palveluneuvojille 13,51 €/h

Lisätietoja saat Ardiana Durmishilta, [email protected], puh. 040 165 9569 arkisin klo 9-12:00 välillä

Lähetä hakemuksesi ja CV osoitteeseen [email protected].

Jaa tämä sivu somessa