Asiakaspalvelijan pääasiallisena tehtävänä on perintään liittyvät asiakaspalvelutehtävät, mm. ulossoitto, saapuvien puheluiden hoitaminen, sekä sähköpostien käsittely. Työssäsi pääset mukaan perintään liittyvien tehtävien ratkaisemiseen tiimikavereidesi tukemana ja osaksi asiantuntevaa tiimiämme. Työsi tulee olemaan monipuolista ja antoisaa.

Etsimme uusia innokkaita henkilöitä, jotka ovat kiinnostuneita tai omaavat jo pidemmän kokemuksen perintäalasta. Mahdollinen aikaisempi kokemus saatavienhallinnan parissa työskentelystä antaa sinulle hyvät valmiudet tehtävässä menestymiseen.

Asiakaspalvelutehtävät ovat sinulle jo entuudestaan tuttuja ja positiivinen palveluasenne on osa persoonaasi. Kykenet työskentelemään tehokkaasti niin yksin kuin osana tiimiä.

  • Olet neuvottelutaitoinen ja säilytät positiivisen asenteen vaativissakin asiakaspalvelutilanteissa.
  • Kommunikoit sujuvasti puhelimitse ja kirjallisesti suomeksi. Ruotsi ja muu kielitaito katsotaan eduksi.
  • Osaat toimia ja priorisoida nopeatempoisessa työssä.
  • Osaat löytää ratkaisuja vaihtelevissa tilanteissa mutta pidät myös päivittäisistä rutiineista.
  • Työvuorot ajoittuvat kello 9-20 välille. Voimme myös joustavasti sopia työajoista.

Tarjoamme mukavan työympäristön sekä erittäin kattavat edut. Toimitilamme sijaitsevat hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingin Salmisaaressa. Muutamme uusiin toimitiloihin kesäkuussa 2022 Helsingin Vallilaan

Palkkaus TES:n mukainen (luotto- ja perintäalan) tunti- tai kuukausipalkka.

Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi. Käymme hakemuksia läpi ja haastattelemme jo hakuaikana. Teemme valinnan heti sopivan henkilön löydyttyä, joten haethan tehtävään mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään 31.5.2022 mennessä.

Lähetä hakemuksesi ja CV osoitteeseen [email protected].

Lisätietoa tehtävästä antaa esihenkilö Ardiana Durmishi

[email protected]

040 165 9569

Tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 11-13:00 välillä.

Lue myös: Marinan kokemukset asiakaspalvelijan työstä

Jaa tämä sivu somessa